Spänningen är oliiiidlig.

Det är när jag sitter och svär över det enorma ansvaret och vikten vid att jag väljer rätt namn på bloggen och min nya bloggadress, samtidigt som min bror och hans fru desperat försöker komma överens om vad deras dotter som föds idag ska heta, som jag inser att jag kanske har ett rätt enkelt liv trots allt.
 
Nu hjälps vi alla åt att skicka styrka till Milis så hon får en bra förlossning, säg efter mig:
Heja Milis friskt humör, bebis är snart utanför! Heja, heja, heja!
Hjälp mig se till så det går fort, jag har satsat 10 spänn på att Milis föder före hennes höggravida fisk, okej!?
 
Skicka även styrka till flickebarnet, hon blir mig i nästa generation -ensam tjej med två äldre bröder, hon kommer inte alltid ha det helt lätt kan jag meddela. Nåväl om hon slipper få fötterna fulla i häftstift och att bli fastkedjad i en torkställning och lämnad där, så har hon kommit lindrigare undan än mig.
 
Idag är en spännande dag! Jag blir faster för fjärde gången, och jag funderar på att äta godis till frukost. Sa jag att jag insett att mitt liv är ganska enkelt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0