Söndag.

Jag och Daniel var inne i en nördbutik idag och kollade på gubbar, köpte lite spel och sånt. Väldigt mysigt och gemytligt allting, en perfekt söndag.
När vi kom ut därifrån så ägde denna konversation rum:
 
Micaela: Såg du någon annan där inne som hade en flickvän?
Daniel: Jag såg faktiskt en tjej i alla fall.
Micaela: Gjorde du!? Henne missade jag, var hon snygg?
Daniel: Jodå.. Hon hade med sig en kille också.
Micaela: Var de ett par?
Daniel: Ja, jag tror det, och han var fulare än henne i alla fall.
Micaela: Hur såg han ut?
Daniel: Han var kort och skäggig och så hade han en hårtuss som stod rakt upp bak på huvu... Oh wait... Det var ju vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0