Oh no you didn´t!

Imorgon ska jag och Samira gå på teater. Come along vettja! Det är min kära kollega Sara Jussi från Rond Nummer 2 som spelar bland annat. Det är på Teater Brunnsgatan 4 och biljetter bokas här
 
Anyway, jag och Samira höll på att diskuterade det stundande teaterbesöket:
 
Samira: Vad ska man ha på sig imorgon?
Micaela: Kläder? Har du inte det varje dag?
Samira: Men pucko, på teatern! Ska mn vara fancy?
Micaela: Jaha! Ääääh, min ribba ligger typ på "inte se ut som skit".
Samira: Som alltid då?
Micaela: Typ, orkar inte vara för fancy. Jag tycker det funkar ändå.
Samira: Ja, du är ganska alldaglig..
Micaela: URSÄKTA!?!?!? Spärrar upp ögonen och ger Samira en elak blick och drar fingret över halsen i en "hugga huvudet av dig"-gest.
Samira: Men vadå? Det var väl typ det du själv sa!?
Micaela: NEHEJ DU! Jag sa att jag klär mig i kläder som enbart gör att jag inte ser ut som skit, men inget om mitt fantastiskt perfekta utseende i det stora hela. Jag är fortfarande vacker, fantastisk, bäst, och allt det där! Don't you dare call me alldaglig!
Samira: Himlar med ögonen nämen hej Dramaqueen..
Micaaela: Vänta! Jag är inte klar än! Stegar in i sovrummet och drar dramatiskt igen skutdörrarna med en arg blick på Samira. Öpnnar dem igen efter 2 sekunder och ser strålande glad ut. Så jävla bra att ha dem där dörrarna, man får så mycket mer effekt då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0