Musicals in concert.

 
Idag kära vänner har Micaela varit på Musicals in concert på Maxim teatern i Borlänge. Fantastisk föreställning måste jag säga. Hade förvisso inte förväntat mig annat jag känner flera av de inblandade i produktionen och de är extremt professionella människor som aldrig skulle göra något halvdant.
 
Det var lite av en reunion där jag fick träffa mycket folk som jag arbetat med genom åren, jättekul då jag inte träffat vissa sedan jag var 15 år, haha.Denna föreställning tror jag absolut kommer ta sig vidare, de har spelat i Umeå och Borlänge, jag tror inte att de stannar där.Får ni möjlighet att se förrställningen i framtiden, ta den för tusan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0