På spindelfronten lite nytt.

Trots att Samira lade ner veckor på att förbereda Freddie mentalt för flytten, och redan första dagen i nya lägenheten gick och köpte en hundkoja till honom som hon så vackert skrev hans namn ovanför yttterdörren på, så valde han att flytta ur den!
Samira har tagit det hela oroväckande lugnt. Jag har varit misstänksam, det är ju faktiskt är hennes älskade spindel vi pratar om. Hon har påstått att hon varit nöjd bara genom at veta att han inte varit kvar i Lilla Ryssland och blivit uppdamsugen.
 
 
Sedan har vissa sanningar krupit fram, kära läsare. Det har visat sig att det inte är så konstigt att han flyttade ur kojan efter några dagar eftersom Samira tydligen "vickade lite på kojan för att försöka se om han var där inne och råkade tappa honom i diskhon."

Så jag tror helt sonika att Samira känt att hon förått sin älskade och därför känt att det varit rätt åt henne att han lämnat henne. Hon har varit tapper utåt, men sörjt i hemlighet.
 
Häromdagen kom hon dock strålande glad och deklarerade att Freddie bor under hennes säng nu! När jag frågade henne hur hon kan vara säker på att det är just Freddie så spände hon bara ögonen i mig och fräste "så många timmar som jag spenderat under diskbänken pratandes med parveln så är det väl klart som fan att jag känner igen honom!"
Ja just det ja, självklart. Tänkte inte på det. Han har ju det där födelsemärket över högra ögat som är unikt för just honom, ehhh...?
 
 


Kommentarer
Pappa

Snaran ovanför stugan tyder väl ändå på att Freddie har gått och hängt sig!?!

Svar: Hahaha det har du rätt i, säger dock inget om den teorin till Samira, hon blir så ledssen då.
Micaela Nilsson

2013-05-13 @ 19:15:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0