And she has done it again!

Så, har Micaela något osannolikt att bjuda på idag? Jajamen, jag ska inte göra er besvikna.
 
Jag skäms än, 10 timmar senare, och det ska mycket till för att jag ska skämmas.
 
Nåväl..
 
Spärrvakten på tunnelbanestationen vid jobbet hejar på mig som om vi vore gamla vänner. Jag blir helt ställd men svarar extreeeeeemt trevligt samtidigt som jag jag i huvudet frenetiskt försöker placera honom.
Efter 5 minuters extrema övertrevligheter så försöker han bjuda ut mig!?
D
å trillar poletten ner att vi inte alls känner varandra utan att han bara raggar på mig! (När folk raggar på mig när jag inte är beredd på det så hanterar jag det extremt dåligt, okej?)
Jag känner hur paniken bara växer inom mig och jag undrar hur fan jag ska ta mig ur den här situationen nu när jag varit så jävla trevlig.

Han pressar mig på ett svar om att ses och i total panik så kläcker jag ur mig "ledsen, men jag ligger inte med främlingar" och skyndar iväg därifrån.
 
Först efter några meter kopplar jag vad jag precis sa. Jag tror sällan jag skämts så mycket faktiskt. Visst att man kan hantera en situation dåligt, men VAD DOM HELST I HELA JÄVLA VÄRLDEN hade varit bättre att säga än det jag sa.
 
Så det är bara att se fram emot att ta en omväg till och från jobbet för all framtid för att slippa stöta ihop med honom.
 
När jag kom hem i morse så frågade Samira varför jag såg så skyldig ut. Jag tror jag aldrig sett henne skratta så hårt och så länge åt någonting, någonsin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0