Bananvurpa

Måste verkligen anställa ett kameracrew som är med mig jämt.
Återigen har jag gått miste om att bli morgondagens Youtube-fenomen.

Jag halkade på isen ute på gatan idag och gjorde en tvättäkta bananskalvurpa, måste varit så jäkla snyggt.
Ni kan ju fråga de 4st som såg mig, de höll på att dö av skratt.


Ps. Jag åt inte ihjäl mig. Inte ens det lyckades jag med Ds.
Ps2. Ja, jag är aningen bitter över bristen på Youtubekändisskap kanske. Ds2.
Ps3. Det är möjligt att jag tyckte detta var lite för roligt nu plötsligt och vill skriva många ps till. Ds3.
Ps4. Det kallas natthumor. Ds4.
Ps5. Okej jag har redan förvirrat mig själv med alla dessa siffror och bokstäver, nu är bitter igen. Ds5

Ps6. Godnatt. Ds6.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0