Dagens diss.

Dagens barn har ingen känsla för kvalitét!
 
Har länge sett fram emot att ta fram min Mora Träsk dvd och visa för mina bröder. Såg för min inre syn, hur vi skulle gå på Tigerjakt och dansa Honky Tonk hela natten lång.
 
Vad händer?
De vägrar resa sig ur soffan och dansa med mig, och när jag dansar så tittar de på mig som om jag vore dum i huvudet.
Sen tar 2 åringen fram en Iphone och börjar kolla på Gangnam style istället medans 3 åringen vänder sig till sin pappa  och säger "Pappa får jag spela Mario nu? SNÄLLA?!"
 
Visst att jag är Nintendonörd och älskar att han vill spela Mario, men det kan väl göra efter vi gått på zoo och matat alla sälarna med sill en liten stund? Men nej tydligen inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0