Happy frikkin new year

Det har hänt så vansinnigt mycket det här året. Detta har utan tvekan varit det bästa året i mitt liv. Men just för att jag skulle kunna sitta här och skriva i en evighet så bestämde jag mig för att knyta ihop säcken (ååhhh vilken mysfarbror jag lät som nu) på 2012 så har jag valt ut 12 st anekdoter från det gångna året.
 
 
2012 - Året då jag...

..besökte 6 olika länder (och Gotland, det är typ ett land).

..råkade fria till en kassör på Konsum i Gävle och ville gifta mig med en 6-7åring på tunnelbanan.

..överraskade min bror så brutalt med en 30-års fest att han skakade i en halvtimme.
 
..fick ett bokmärke av en läkare för att jag var modig, när det inte ens var min läkartid utan jag bara följde med.

..hjälpte till på en 30-års fest där Danny & the alleycats spelade, totalt ovetande om hur mycket det skulle betyda för mig.

..lyckades göra en kille på Pressbyrån brutalt generad, vid två olika tillfällen.

..spenderade midsommarhelgen i skogen med raggare och sov i baksätet på en bil.

..utklädd till man strippade på en möhippa.

..fick den stora äran att hjälpa till med bröllopsförberedelserna och vara brudtärna på min bror och Emilias bröllop.

..blev faster för tredje gången.

..skaffade mig en "sambo".

..fick klart för mig att "göra en Samira" är att spela oskyldig och att "göra en Micaela" är att blotta sig för grannarna.

2012 var ett fantastiskt år. 2013 kommer bli ännu bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0