I've got a feeling

Medans Samira var ute på äventyr så passade jag på att lyssna på Movits! på hög volym och dansa röven av mig på kökssoffan.
Visst att hon tar mig som jag är, men ibland passar man faktiskt på när ingen ser.. Eller ja, vad man tror i alla fall. Att få feeling på kökssoffan är kanske inte det smartaste om man vill vara osynlig.
Kände mig hyfsat påkommen när jag mitt i något piruettliknande stelnar till och inser att Samira står på gården utanför huset och asgarvar åt mig.

Sen kommer hon in och häsar mig med orden "Jaså, där står du och dansar i fönstret som en annan Amsterdam-hora" med världens bredaste leende.
 
Då känner man sig älskad tammetusan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0