Julfiranden

Nämen god jul på er gott folk!
 
Nu har jag firat jul för fullt i två dagar. Det har varit mat, mat, mat, godis, godis, godis, mat, godis och så lite mat. Men det är väl så, på julen ska man ligga på gränsen till att vilja kräkas av mättnad hela tiden.
 
Igår mitt på dagen så firade jag med mina storebröders familjer och pappa, sen på kvällen så var det bara jag, mamma och styvfar. Då vankades det Monopol och alkohol. Ju mer vi drack desto mer pengakåta blev vi och kallade varandra för idioter och kärringar hej vilt. Men kärlek förstås, haha.
 
Idag så ramlade även min lillebror in och så kom mina äldre bröder hit till mamma och så gjorde vi allt ett varv till.
 
Nu ikväll så vankas det julklappslek med syskon och vänner, det är då man får alla de bästa presenterna. Har fått allt ifrån bananfodral till ett Guatemaliskt sorgefolk, haha. Håll tummarna för att jag vinner massor!
 
Hoppas alla har haft en fin jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0