Julklapp

Köpte en julklapp till mig själv idag. Väldigt välbehövligt om jag ska kunna fortsätta mitt Nintendonördande.
En ny tv. Den gamla var en minimal tjocktv från 1800frusitfast nångång och allting  flimrade när man spelade på den. Men nu ni, nu kan jag spela tills ögonen ramlar ur ögongloberna på mig!
 
Tyckte även att det var dags att vidga mina vyer lite och faktiskt spela något lite mer våldsamt än Super Mario, för det är ju kul att titta när andra spelar, så jag borde tycka det är kul att spela själv också.
 
Ska det göras så ska det göras ordentligt, tänkte jag och tog ZombiU som sägs vara det äckligaste spelet någonsin, haha. Än så länge så tycker jag inte det är så himla magstarkt, men jag har ju å andra sidan inte kommit så långt.

Just nu blir jag mest förbannad för att jag är så dålig på att sikta. Zombies dör bara om de blir skjutna i huvudet, och hur lätt är det att pricka samtidigt som man har en puls på typ 5miljoner slag i minuten och är allmänt hysterisk? Inte så värst. Men jag ska träna.
 
Smart av lilla räddharen Micaela att köpa ett goreigt spel när jag är ensam i lägenheten, troligt att jag får någon sömn inatt, eeeeh nej...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0