Just sayin'

Kära plogbilsförare!

Jag är jättetacksam att du gör ditt jobb, det ska du ha klart för dig.
Sen kanske vissa skulle kunna tycka att det är något onödigt att du skrattar och pekar på mig när jag sopat av min bil och precis ska köra iväg, och du då plogar upp universums högsta snövall bakom min bil. Men det gör inte mig upprörd alls, nej, nej jag känner bara en stark glädje över att jag kan skänka dig lycka på ditt jobb.
Att sedan stå i 25 minuter för att gräva ut bilen var bara skönt och roligt på alla vis, det är inte alls så att jag hoppas att du blir utan julklappar och för alltid hamnar på Tomtens "elaklista", inte alls, BARA SÅ DU VET!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0