Så skönt att vara hemma

Anlänt till Dalarna idag. Dagen har varit fylld med pepparkaksbak och mys med mina brorsöner Devin och Levis med tillhörande föräldrar Tim, och Milis.
 
Det har även varit cítatens dag, härliga citat har bara sprutats ut på löpande band.
 
Dagens papegoja:
Tim: Åh bajsspel, ät skit!
Devin: Ät skit! Ät skit! Ät skit! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT SKIT!
 
Dagens mest otippade:
Micaela: Devin, vad ska man göra för att tomten ska komma?
Devin: Man ska dricka öl! Dricka öl och bli stor och stark! Vi älskar öl!
 
Dagens sjukaste:
Mlis: Mickis, somnar du på soffan så kommer jag stoppa pepparkaksdeg i alla hål du har, bara så du vet!
 
Dagens snålaste:
Micaela och Devin spelar Super Mario tillsammans.
Devin: Neeeeeeej svampen tar mina pengar!
Micaela: Nä men det är ju jag Devin. Vi hjälps ju åt, jag tar några pengar och du tar några pengar, det är väl rättvist?
Devin: NEEEEEEJ!!! SVAMPEN VILL INTE HA NÅGRA PENGAR; HÖR DU DET!?!?!
 
Riktigt bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0