Skräckblandad förtjusning

Lite läskigt att vakna upp idag och sakta minnas att man skrev två långa och lite personliga inlägg i natt.
Ni som är trogna läsare av den här bloggen vet att det inte ofta är så mycket allvar utan mera glass och ballonger.
 
Såklart blir man lite nervös och undrar om det är dumt att låta det ligga kvar osv, men herregud, jag tror ju inte att mina känslor och upplevelser är speciellt unika egentligen. Alla tvivlar på sig själva och har erfarenheter av sådana saker i livet. Nu har ni sett en liten, liten del av mig. Någon där ute kanske kan känna igen sig eller finna tröst, det vore ju fantastiskt.
Mina tankar började cirkulera när jag vägde mig och sen börjar man tänka över flera saker, och ibland är det skönt att skriva ner vad man tänker och vara öppen med det. Att vara stolt över hur långt man kommit är inte fel, man ska vara stolt!
 
Så inläggen får absolut ligga kvar, har dessutom lagt dem i en egen liten kategori vid namn "En smula allvar" om någon lätt vill hitta på dem igen.
 
Sådär ja! Tillbaka till glassen och ballongerna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0