Sunday, lovely sunday

Idag har jag äntligen fått träffa min älskade G igen. Saknat hans ironi och spydighet, behöver lite kontrast mot Samiras världen är så vacker-attityd.
Han hade köpt med sig australisk choklad hem i present till mig.

Micaela: Åh vad söt du är, tack!
G: Ja, jag tänkte att du behöver fylla på chokladförrådet lite så du överlever ditt nästa break-up..
 
Känns så skönt när ens vänner litar på ens förmåga i kärlek, haha (ja okej det är slut med Elvis och mig sen ett tag tillbaka, så he may have a point).
 
G: Ta en bild på oss när vi biter i varsin ände av ett imaginärt äpple!
 
I övrigt så vigs den här kvällen åt att göra rollanalyser. Imorgon drar teater-repandet igång på riktigt. Nu är det dags för långa ångestframkallande repetitioner, svordomar och att tvinga in repliker. Jag har längtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0