Ungkarlen Micaela

Samira är kvar uppe i dalarna för att fira nyår med vänner där, medans jag är i våran lägenhet i Stockholm.
 
Det är fan inte nyttigt för mig när Samira åker bort, haha. Jag lever världens ungkarlsliv, bara för att jag kan.
 
När jag kom hem ifrån dalarna så dumpade jag bara all packning innanför dörren, bara för att jag kunde göra det utan att någon annan blir drabbad av det.
Mina middagar har mest bestått av smörgåsar eller makaroner. Utom i morse då jag åt något så fantastiskt som Dumlekolor till frukost.
Jag har suttit uppe och spelat tv -och dataspel halva nätterna, just för att jag inte behöver oroa mig om att störa en sovande Samira. Sen plus för att det är kul då, men det är det ju på dagtid också faktiskt.
 
Men nu börjar jag tröttna ut på ungkarlslivet, nu har jag börjat städa och plocka och längta efter temys. Så nu får Samira väldigt gärna komma hem igen snart,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0