Allt är som det ska.

Gissa samtalsämnet:
 
Samira: Visa hur man gör!
Micaela: Du kör in den bara.
Samira: Men var då?
Micaela: Tja, där nere till exempel.
Samira: Där nere!? Men det är så tajt där!
Micaela: Men du får trycka på lite. Jag kan ju.
Samira: Men du kanske inte är lika tajt som mig.
Micaela: Jodå det är jag visst, titta vad tajt jag är.
Samira: Ja det är du ju faktsikt. Är det bara att pressa in den?
Micaela: Ja, ta i lite bara din mes.
 
Så vad tror ni att vi pratar om? Scrolla ner för svar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mellanrumstandborstar såklart, vad trodde du?


Kommentarer
Daniel

Världens största antiklimax.

Svar: Din sjuka fan. ;)
Micaela Nilsson

2013-02-15 @ 15:14:32
URL: http://blogg.danielwerner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0