Det bästa jag vet

Hur det låter när jag spelar tv-spel?
 
Kul att ni frågar, det låter ungefär såhär:
 
"Åååh vad jag älskar tv-spel!"
 
"Äääh det här var ju inte så farligt läskigt som jag trodde!"
 
"Amen fy fan vad vidrigt, vad är det för idiot som gjort det här spelet? Uppsök psykolog och bearbeta dina djupt rotade issues omedelbart."
 
"Haha detta spelet är ju asenkelt ju!"
 
"Åååh kolla mig! Jag är så jävla bra!...Vafan jag dog?"
 
"Nu jäääääääkla...Va? Dog jag igen?"
 
"Skitspel!!!!!"
 
"Flyga? Driver du med mig? Jag spelar för att döda, inte för att dö!"
 
"Vadå dör med flit!? Prova själv då, det är inte så jävla lätt!!.. Jaha.. Men du kunde ju sagt att det var så man skulle göra.."
 
"Du fuskar!"
 
"Det hade varit mycket roligare att spela med någon som inte fuskar heeeela tiden!"
 
"Haha vissa straffar Gud direkt, så går det när man fuskar! Check me out, jag smiskar dig tota... BAJS!"
 
"RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV"
 
"Jag hatar tv-spel!!!"
 
Så vem vill spela med mig?


Kommentarer
Daniel

Jag. :(

2013-02-15 @ 15:23:54
URL: http://blogg.danielwerner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0