Hahaha

Jag måste lämna förrgående inlägg sådär, jätteroligt ju! Jag ligger ner och bloggar med appen, och sådär blev inlägget för att jag tappade mobilen i ansiktet och sedan fumlade med att få upp den igen. När jag lyckades, så var det redan publicerat, love it.

Nåväl Silkeborg var det ja. Lyckades smyga mig på en förvirrad Elvis och hoppa på honom på tågstationen, det var jag väldigt stolt över. Ända tills jag 15 sekunder senare blev påmind om att han haltar och har gjort illa fotleden, oops..

Vi handlade sen saker som jag behöver för att överleva men inte fick ta med i handbagaget på flyget. Dvs rakblad och torrschampo.

Sen åkte vi till skolan där Elvis pluggar just nu och fick träffa hans klasskamrater som han gått med sedan han började gymnasiet, och en massa danskar såklart. Alkoholken kom fram rätt snabbt och mitt självförtroende i pingis lika så. Sen så spöade jag ju Elvis i pingis så självförtroendet var ju befogat, muhaha.

Höjdpunkterna i övrigt ifrån kvällen måste nog vara när vi försökte få danskarna att säga svenska tungvrickare som "rödrutig regnrock" och "sju sjösjuka sjömän", och när de skulle få mig att säga en på danska. Jag fattade inte ett ord men sa som det lät och det var tydligen väldigt, väldigt nära verkligheten. Så nu måste jag skriva upp "Pratar bra låtsasDanska" på mitt cv!

Trevlig helg alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0