Igår, idag

Tja alla monsterdiggare!
Det så kallade livet rullar på. Igår så gick jag och Samira ut och drack lite öl med några av hennes klasskamrater, riktigt roligt!
En av dem följde med oss hem och sov i Samiras säng och jag fick Samira uppe hos mig.
Vi tyckte inte det var några konstigheter för att vi är så vana, men han var väldigt imponerad över att vi klarar av att leva så som vi gör. Så imponerad att han vill försöka hjälpa oss hitta en ny lägenhet till oss, haha.
Vi får väl se hur det blir med den saken.

I övrigt idag så har jag haft min mor och styvfar på en fika, de brukar hälsa på här i Stockholm varje år när det ska på utlandssemester ungefär, haha.
De tyckte att min lägenhet kändes större sedan Samira flyttat in, precis som jag tycker. Jag har en magisk sambo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0