Kattnapperskan

Samira sitter och ser otroligt lurig ut.
Micaela: Vad fan sitter du och tänker på för sjukt?
Samira: Vad skulle du tycka om vi skaffade en katt?
Micaela: Att det vore en fantastisk idè, vi har det ju så stort och tomt hemma, hurså?
Samira: Jag försöker lite halvt sno grannens fina röda katt.
Micaela: Ursäkta?
Samira: Ja. Varenda gång jag går förbi fönstret så sitter där här inne och åmar sig och tittar på mig och säger "kom in och gosa med mig nuuuu".
Micaela: Ja det säger han säkert..
Samira: Ja men du fattar!! Hur som helst. Den är så gosig och fin så varenda gång så försöker jag telepatiskt lära den att öppna haspen på fonstret och hoppa ut till mig. En vacker dag så går det nog.
Micaela: Lycka till, men jag kommer inte ge dig alibi om polisen knackar på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0