Palatset

Har ni sett något vackrare?! Detta är alltså mitt och Samiras pepparkakspalats. Det både lyser, spelar musik och är allmänt fantastiskt!
Tycker vi i alla fall nu. Vi älskade idén innan och älskar det nu när skiten sitter ihop, men det var en ganska mörk peiod där i mitten..
 
Efter typ 4 timmar med:
"Aj, faaaaaan!!! jag brände mig! Igen.."
"Men sluta skaka på palatset, mitt rasar ju!"
 
"Micaela värm sockret!"
"Men du gnäller bara på mitt socker ju."
"VÄRM SOCKRET!"
"Okej, okej! ..HItler.."
"Men åhh, nu blev sokret ju bränt."
"Samira.."
"Ja?"
"Håll käften!"
 
Så där höll vi på. Men nu när det är klart så älskar vi det igen.
Om vi älskar varandra? Vi jobbar på det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0