Underbara måndag

Jaha, vaknade upp idag och kände för att sätta mig vid datorn och skriva värsta fancy blogginlägget med massa text och bilder och länkar hit och dit, asfint skulle det bli.

Men vad händer då? Jo min dator bestämmer sig för att typ vilja ta livet av sig och samtidigt idkar utpressning mot mig, INTE HELT OKEJ!

Startar datorn som vanligt och plötsligt står det att den inte kan starta Windows, "Jaha? Den har väl vaknat på en inkompitent sida av sängen idag då", tänker jag och gör en startreparation. Då hotar den lilla fisen (tack för bästa svärordet Milis) mig med att den vill nollställa hela datorn, rensa ur allt och återställa den till skicket den var i när jag fick den!?!?
Då hotar jag tillbaka med att slänga den hårt i väggen, men det verkar inte röra datorn i ryggen utan han fortsätter att bete sig som en riktig fis.

Efter fruktlösa försök med både hot och smicker och mutor har jag nu stängt ner den och ler lite åt att min bror faktiskt sa "Nu när du inte köper en skitdator så kan jag faktiskt tänka mig att hjälpa dig om den krånglar." Ha så kul, säger jag.

Men mer fancy blogginlägg än såhär blir det inte i nuläget, men jag kände att jah vägde upp "finheten" en aning med mina kraftuttryck och min frustration.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0