Den ganska stora smulan

Vi har en dam boende i vårat hyreshus som man skulle kunna beskriva som en smula ehh misstänksam. En smula.

Jag förstår att hon blir misstänksam när jag snabbar på stegen för att hinna genom porten tillsammans med henne. Då får hon gärna spänna ögonen i mig och säga "man måste kolla vad det är för skummis man släpper in." Det är helt okej.

Det är också lugnt att hon blir misstänksam när jag sprungit ut och in på vinden 75 gånger. Då ler jag bara när hon säger "man måste kolla vad det är för skummis som springer på vinden."

Men när jag kommer ut ur min EGEN lägenhet och hon bara svischar förbi i hissen och hon ändå hinner spänna sina små springor till ögon i mig och man riktigt ser hur hon tänker "skummis!"

Det är då hon gör mig en smula sugen på att nästa gång jag ser henne komma in genom porten, dra på mig rånarluva och springa genom trapphuset.
Bara en smula.


Kommentarer
Johanna

Do it!

2012-11-23 @ 01:28:26
URL: http://bamsemums.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0