Alternativ till syre

Jag och Elvis har ett "litet" pågående projekt. Vi tänker oss att det måste ju finnas något annat än syre man kan andas, eller hur? Emellanåt så provar vi att andas något (av misstag andas in/sätta i halsen) och då märker man rätt snabbt om det går att andas eller inte.

Här förljer en lista på vad vi hittils kommit fram till att det inte går att andas.
 
Oboypulver
Öl
Tortillachips
Cider
Mjölk
Potatis
Knäckebröd
Päron Mer (hoppas fortfarande att någon av de andra smakerna ska gå att andas)
Sallad
Ölkorv
Tomat
Köttbullar
 
Ja, som ni förstår så är detta ett ganska långt pågående projekt och jag lovar att hålla er uppdaterade. Självklart håller Elvis mig uppdaterad ifrån grötlandet i söder om vad som inte går att andas där, tills han om en månad tar sitt förnuft till fånga och återvänder till Sverige (Ja, okej. Jag kanske saknar han en "smula". Jag är en tönt, jag erkänner).
 
Vi är väldigt seriösa i den här studien, precis som jag och han är väldigt seriösa i allt, jämt. Ni får gärna skänka pengar för att stödja vår forskning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0