Citat

"Nog för att "torka aldrig tårar utan handskar" är ett smart uttryck.. Men "stek aldrig bacon utan tröja" är ett bra mycket mer praktiskt uttryck, för det gör faktiskt ont!"
 
"Du kvinna, lyssna nu för nu ska du få höra något. Jag vet inte hur det funkar i lilla Ryssland, men här i min man-cave så tar man tag i sina problem!"
 
"Har du en zucchini i väskan eller är du bara glad att se mig?"
 
"Jag köpte sångaren i Reh hot chilipeppers geografi."
"Nä du gumman, du köpte hans BIOgrafi.."
 
"Jag måste få longera dig."
"Alltså, det där inte okej. Jag förstår att det säkert är nått med din skola det där. Men för mig så är det när en häst springer runt en och man håller i ett snöre, och något sånt tänker jag fan inte göra runt dig!"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0