Endast ensam ska du sluta vara bakteriehärd.

Varje gång jag ser våran tvålbehållare på toaletten så blir jag lite fundersam över namnet. Den heter ju alltså "home alone" och så står det "pure indulgence". I min värld låter det liksom som att man ska lyxa till det lite extra och tvätta händerna när man är ensam hemma? När man inte är ensam hemma då? Ska man då bara skita i att tvätta händerna och fnissa inombords när man tar på saker och personer i hemmet(Samira kommer aldrig mer krama mig efter det här inlägget..)Behållaren brevid är hudlotion. Vad de tycker man ska göra för något "pure indulgence" med den när man är ensam hemma vill jag inte ens tänka på..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0