In,ut,in,ut.

Om ni vill kunna föra ett telefonsamtal i en lägenhet på 18-kvadrat, säg då för guds skull inte fel, då är det kört. Micaela och G pratar med varandra i telefon, Samira ligger på sin säng och lyssnar på Micaela.
 
Micaela: Jag saknar dig!
G: Jag saknar dig också! Vi måste försöka ses snart.
Micaela: Absolut, en pizza och öl helg!
G: Absolut, men även före dess.
Micaela: Ja vi får försöka klämma ut en fika snart.
Samira: UT!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA
G: Vad är det som låter?
Micaela: Eeehh.. Det är Samira... Jo alltså klämma IN en fika..
Samira: Kläm ut en fika du! HAHAHA
G: Jag hör inte vad du säger jag hör bara skratt.
Samira: HAHAHA!
Micaela: Va?
G: Äh. Du jag tror vi får avsluta det här samt...
Samira: Aj min mage! HAHAHA
Micaela: Det är nog bäst vi slutar nu ja. Ha det bra sötnos!
Samira: Ojojajaj!
G: Hejdå! Hälsa den blonda fnissande saken!
Micaela: Va?
G: Hej då!
Micaela: Hej då. (Lägger på.)
Samira: Åhh hjälp, jag döööööör. Klämma ut en fika, fy vad roligt!
Micaela: Det är något allvarligt fel på dig..
Samira: Näe, men på dig om du kan klämma ut fika, hahaha!


Kommentarer
G

Var det därför det va sånt kackel. Trodde seriöst hon följde big brother på maxvolym i bakgrunden.
Får skyperinga istället så kan vi ha telekonferens. Fast utan fika...

2012-10-03 @ 15:25:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0