Min dag i bilder

Var till Kupolen med Milis. Brände ett presentkort på H&M, köpte två tröjor och dessa skor. Okej det sista jag behövde här i världen var väl ett par nya skor, men jag blev kääääääär. Ska aldrig ta av mig dem igen.
 
Sen åkte vi och hälsade på min bror, svägerska och Brorsdotter. Fick ett härligt välkomnande..

Jag försökte gå på toa, inte det lättaste när världens keligaste katt tiggde uppmärksamhet. Men jag lyckades, faktiskt.
 
Sedan käkade vi nyponsoppa och glass (så jäkla underskattat!!!) och jag kickade min bror och Milis butt i tv-spel.
 
Sedan hängde jag med min nya polare "Nummer Ett". Och nej Nummer Ett är inte ett tråkigt och opersonligt "uppfödarnamn", min brorson har verkligen döpt henne till det. De har en till, den heter "Sköldpadda".
 
Bra dag hemma i underbara Dalarna, imorgon bär det av hem till Stockholm, hem till verkligheten med jobb och teaterträningar. Och min fina sambo förstås (smörsmörsmör laga mat och städa tills jag kommer hem, smörsmörsmör)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0