Nördarnas riksmöte

Elvis: Har du sett alla dessa superhjältefilmer?
Micaela: Näe, för att vara en sån stor nörd som jag är så har jag sett oförskämt få. Men jag har sett Wolverine.
Elvis: Den är bra!
Micaela: Mmm.. Han är snygg.
Elvis: Tycker du?
Micaela: Du vet att han ser ut som dig va? Det mörka håret och pollisongerna..
Elvis: Ja just det! När jag kommer ut ur duschen så brukar jag ha värsta Wolverine frillan!
Micaela: Haha, ja det är sant! Fast det skulle bli svårt att spela ståbas med de händerna.
Elvis: Vadå då?
Micaela: För de bladen han har?
Elvis: Ja fast dem fäller han ju in! Fast borde bli rätt stel i händerna ändå.
Micaela: Det har de säkert nån smart lösning på.
Elvis: Han kanske drar in dem så långt så de liksom bara ligger utmed underarmen, då funkar det ju. Ja, så måste det vara!
Micaela: Kanske det. Ha! Lyssna på oss, värsta långa diskussionen, som om han fanns på riktigt!
Elvis: Men Micaela.. Det vet man ju inte.. Han är ju hemlig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0