Pingismästaren

Jobbar ju hela, hela dagen och kvällen idag. Men nu bjuder jag äntligen på bilden på min mustach från igår, så nu behöver ni inte ligga sömnlösa längre!
 
Måste ju även självklart skryta med att jag vann en rundpingisturnering igår! Jag är så jävla bäst! Har inte spelat pingis på 15 år, men det gick ju bra ändå, haha. Det är sjukt kul, så nu har jag kläckt idéen till Samira om att vi måste skaffa oss ett pingisbord. Hon gnisslar tänderna lite, men hon inser ju att jag kan vara en blivande världsmästare, så då får man offra den lilla,lilla golvyta vi har kvar.


Kommentarer
sarah

pingismästare vi i fyran pingis... om de inte hade ändrat reglerna...

2012-10-31 @ 14:37:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0