Tvättnazin strikes again.

Samira: Jag tänkte hitta på något på måndagskvällen, så är det okej med dig att jag avbokar tvätttiden? Eller är det akut för dig?
Micaela: Nä, det är lugnt. Jag klarar mig ett tag till.

Några timmar senare.
Micaela: Du kan göra vad du vill på måndag kväll för jag tänkte ändå åka bort.
Samira: Va!? Nej det går inte!
Micaela: Vadå, varför inte det?
Samira: Vi ska ju tvätta! Du kan ju inte bara svika mig och låta mig tvätta allt själv!
Micaela: Men va? Du skulle ju avboka den? Du ville ju göra något kul!
Samira: Nä, men jag tog mitt förnuft till fånga. Jag insåg att tvätten måste gå före allt. Jag blir ledsen att se att du inte har samma prioriteringar.
Micaela: Men jaha? Förlåt då.. Jag får väl tvätta då..
Samira: HAHAHAHAH! Ååååh du skulle sett ditt ansiktsuttryck! Så jävla roligt. "Tvätta går före allt", ååh du är så jävla lättlurad.
Micaela: Du är så slut i huvudet!.. Skit kul.. Verkligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0