Vernissagen,

Jag var ju som sagt på min kära vän Erikas vernissage förra helgen. Tänkte bjuda på lite bilder.
 
Är fortfarande stolt ända in i märgen. Att hon sålde riktigt bra och fick många beställningar gör det bara ännu bättre.
 
Även jag var konstnär. Erika hade lagt ut papper över borden där gästerna fick rita. Här är mitt alster:
Var självklart tvungen att signera så att ingen skulle kunna ta åt sig äran, och sen ett pris ifall någon ville klippa ut den och ta med den hem. Erika har inte sagt något om att den blivit köpt, måste vara ett misstag..
 
Elvis lekte också konstnär:
Det var dock inte så populärt när jag frågade honom varför gitarren satt fast i en tvättmaskin. Tråkmåns..


Kommentarer
Farsan

Härligt med konst, ni var lovande allihop!
Själv ska jag till Norrköping och hämta en tavla jag råkat köpa....

Svar: Har du någon plats kvar på väggarna? ;)
Micaela Nilsson

2012-10-03 @ 23:06:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0