Att göra en Micaela

Detta hände mig Micaela för någon sag sedan. Tänkte att ni skulle få skratta lite åt mig!
 
Precis när jag kliver ut ur duschen så hör jag en barnröst utanför fönstret "Titta en naken tjej!"
Här kastar jag mig likt en fotbollsmålvakt raklång ner på golvet och hoppas innerligt ingen förälder ser mig så att jag får stå för terapin för det stackars barnet.
Samtidigt funderar jag förbrilt på vem fan som dragit isär mina gardiner som jag var så säker på var fördragna. Då hör jag utanför fönstret "Skoja bara, det var en katt!

Jag vet inte som gör mer ont, höften jag slog i golvet eller min sårade stolthet..
 
Efteråt har jag fått höra att det numer kallas "Att göra en Micaela" när man råkar blotta sig och kastar sig på golvet. Det känns bra, något ska man skapa och lämna efter sig till eftervärden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0