Back to the roots.

Fortsätter min Dalarna turné. Idag är jag hos min bästa vän Erika i Falun. Vi bestämde oss för att skippa festkvällen och köra en oldschool myskväll som i högstadiet när vi lärde känna varandra. Det vankas tacos, dip, American pie-film, allt detta iklädda pyjamasbyxor såklart.
Vi har även inhandlat stjärnfrukt för första gången sedan högstadiet, vi minns inte alls vad vi hade den till men vi minns båda två att det var en viktig ingrediens i våra myskvällar, så rätt ska vara rätt den ska vara med om vi så bara ska titta på den hela kvällen.

Trevlig helg alla! / Micaela


Kommentarer
Sarah

Ni har ju glömt den viktigaste ingrediensen... MIG!!!!!....

Svar: Du var med i hjärta och själ. Hörde dig skratta flera gånger ;)
Micaela Nilsson

2012-09-14 @ 19:33:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0