Citat

Tänkte bjuda på lite citat som florerat i vårat palats de senaste dagarna.
 
"Fin gluteus maximus!"
 
"Det är ju inte direkt så att jag har lust att släppa lös honom där bak."
 
"Jag blir alldeles glad och pirrig, jag känner mig som en skolflicka på tjack!"
 
"Vadå lyser? Blir du självlysande av sexuell frustration eller?"

"Den här glassen är mycket godare utan pinne! Eller ja, jag gillar ju pinne.. Men du fattar."
 
"Vill du ha den sista korven?"
"Nej tack, jag vet ju hur mycket du gillar korv så jag vill inte ta ifrån dig det nöjet."
 
"Jag åker om 45minuter, så då kan du göra vad du vill sen"
"Jag vet!"(världens största leende).
 
"Han var nästan på väg att slå till mig"
"Va!? Varför då?"
"Näe inte vet jag, han skulle sträcka på sig och tyckte väl det var lämpligt."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0