En vanlig natt hos oss.

Det här är senariot:
Klockan är ca 1 på natten, Micaela kommer utrusande från toaletten med bara bh, trosor och sin onepiece släpandes kring fotknölarna. Samira som står och byter om till pyjamas känner sig hyffsat påkommen och gör ett halvhjärtat försök att skyla sig. Detta märker inte ens Micaela i sin hysteri.

Micaela: Du vet den där blomkrukan du ställt i badkaret? Det är typ väääärldens största spindel i den!

Samira: Jag vet.

Micaela: Du vet!?!?!

Samira: Ja? Jag tänkte att hon kunde krypa bort av sig själv, dessutom är det inte bara en, utan tre. Fast det är bara en som lever.

Micaela: Och ungefär när hade du tänkt tala om för mig att det bor en hel spindelkoloni i vårt badkar!?

Samira: Äh, sluta sjåpa dig. Så farligt är det inte med en spindel. Jag kallar henne Alva och jag tänker mig att hon sexat livet ur de andra två.

Micaela: Så fint hörru, men kan sexspindeln Alva ta och flytta nån annanstans nu?

Samira: Jaja, hjälp mig öppna fönstret så släpper jag ut henne på fönsterbrädan. Jag hoppas inte hon äter upp Albinopigan Melker bara.

Micaela: Eller sexar livet ur honom...

Samira: Hmmmm...

Micaela: Vad är det nu då?

Samira: Alva kan ha smitit.. Men det är lugnt, hon tar sig inte upp i din säng. Tror jag...

Micaela: Om hon sexar livet ur mig så är det ditt fel!


Kommentarer
Pappa/Martin

Man ska vara snäll mot djuren!

2012-09-07 @ 14:07:13
moa

haha fy faan! =)

2012-09-07 @ 15:21:44
URL: http://siemprealgo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0