Hårfärgning.

Här sitter man och väntar på att färg ska torka.. Nåja nästan i alla fall. Sitter med hårfärg i håret, längsta minutrarna någonsin. Jag är så extremt klantig så om jag inte har lämnat ett rött "huvudformat" märke på gardinerna innan jag är klar så kommer jag att vara mycket nöjd. Samira också antagligen om jag inte sabbar hennes gardiner..
 
Jag hatar at färga hår vilket är en extremt dålig kombination med följande saker:
 
Har en naturlig hårfärg som ser väldigt grå och dassig ut.
 
Har glashår så att den nya hårfärgen "ramlar av" på en gång.
 
Har hår som säkert växer typ 1 dm i veckan, minst!
 
Alltid hur noga jag än är alltid i slutändan har mer färg i ansikte och på armar än i håret.
 
Har en sambo som aldrig är hemma och kan färga mitt hår åt mig. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!
 
/Micaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0