Hemma-dag.

Så vad roar sig råttan Micaela med medans katten Samira (okej jag lägger ner, det låter bara konstigt..) är bortrest?
 
Jo sitta i soffan med fötterna på bordet, äta hemkörd sushi och titta på VÄNNER. Ahhh good times.
 
Men lite tomt är det allt på en massa vis, ska bli skönt när hon kommer hem imorgon. Om inte annat för att jag har böjt ryggen konstigt, man is that bitch going to knåda min rygg hårt hela kvällen imorgon.
 
Andra saker man kan råka ut för när man bor med Samira, man kan hitta ett utklippt fotografi av sin gamla döda hund hängandes vid titthålet (fotot alltså, inte hunden... Aaah gotta love galghumor.).. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, men det är ju originellt i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0