M <3 S och trasiga prylar..

Jag (Samira) kommer hem och upptäcker vaga spår av M <3 S i den lilla imma som fortfarande är kvar på den nytvättade badrumsspegeln..
Tänker att jag ska passa på att tala om att jag pajjat hennes dammsugare nu medan hon uppenbarligen tycker om mig. Eller ja, den lade faktiskt bara av men ändå!
 
Med hjärtat i halsgropen berättar jag, samtidigt som jag väntar på att det beryktade hormonmonstret ska dyka upp och att hon ska lessna på mig redan efter en vecka..
Micaelas reaktion? Herregud, det är ju bara en dammsugare! det är väl en värdslig sak!?
 
Som den stora sucker för kärlek jag är så kan jag belåtet konstatera att det hon kladdat på badrumsspegeln uppenbarligen räcker lite längre än imman och att det nog finns utrymme för ett misstag eller två innan hon slänger ut mig och mina skåp på gatan..
 
Hon är en riktig liten prinsessa Mickis min Mickis! Tack för att du räddar mig och förgyller mitt liv! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0