Natt-tankar

Hej, hej hallå dagboken.
Jag, Micaela ligger på en soffa med nattliga tankar som bara snurrar.

I princip bara varit jobb och sömn på sistonde, inte hunnit med något mänskligt umgänge, då kan man bli lite låg ibland.
När man har den känslan, gör inte som mig och titta på filmen "Apan" om den går på tv. Den är ju inte direkt en glad och peppande historia om man säger så, hahaha.

Har världens bästa virtuella sällskap i alla fall. När resten av världen är upptagna med lördagsnöjen så finns det en som alltid tar sig tid för mig, min underbara vän G. Honom kan man alltid skriva till och räkna med att få både kloka ord och ett gott från. Skrattade så mycket att jag tappade telefonen rakt i ansiktet. Skrattrelaterad smärta är den bästa smärtan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0