Skugga.

Sitter och väntar på en vän som ska komma hem, vi ska åka och inmundiga lite rå fisk tillsammans och prata existensiella frågor. Antagligen..
Tänkte sitta på en bänk och njuta av det fina vädret, men insåg att något smartskaft placerat bänken inne i ett mörkt hörn omringat av cykelskjul och höghus och grejer, den bänken kan aldrig någonsin få se ens en gnutta sol. Jag hann sitta i cirka 0,2 sekunder innan jag började frysa och riktigt kände en urinvägsinfektion komma krypande längs med benet. Så nu sitter jag här i bilen och tittar på det fina vädret genom bilrutan.

Flytta på bänken? Eeehh, nej? Här i bilen kan jag ju flåsa på rutan och rita figurer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0