Sushi-antiklimax.

Sicken jäkla stad man har som hemstad va? Denna lilla dalahåla vid namn Ludvika har idag gjort mig väldans besviken. Jag och min fina vän Filur skulle ju som sagt äta sushi idag, vi har varit sugna i flera dagar.
I Ludvika finns det en sushi restaurang, när vi kliver in där så får vi höra att det är så många som beställt så om vi vill ha sushi så får vi lov att vänta i typ 1,5 timme!
Hej antiklimax! Så är det tydligen att bo i en liten stad, så måste man tydligen köra den här varianten:
"Älskling vad sägs om lite sushi ikväll?" "Nääe det är ju jämn vecka nu, på de fredagarna äter alla sushi. Vi får sikta in oss på en ojämn tisdag istället."
Nåväl vi hann ändå filosofera över livet och trycka i oss kladdkaka, det funkade det med.
 
För att muntra upp både mig själv och er en underbar fredagkväll som denna så bjuder jag på en bild på min 2-åriga brorson i stilettklackar. Han går seriöst bättre i klackar än vad jag gör. Håll till godo!


Kommentarer
Sarah

Haha jag tror dej seriöst haltalotta;-)

2012-09-30 @ 22:55:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0