Tack?

Jag (Micaela) och Elvis sitter och spelar Super Mario World på Super Nintendo. Jag har extremt temperament när det kommer till tv-spel och denna kväll gick det riktigt skitdåligt för att vara ärlig. När jag dog på samma boss för tredje gången så rann det över.
 
 
Micaela: Faaaaaaan! Jävla skitspel! Hatar det här! Hatar mit liiiiiv! Har inget mer att leva för, nu tar jag den här jävla likörflaskan och vänder upp och ner på den och klunkar i mig!
 
Elvis: Jaja..
 
Micaela. (aningens lugnare och med glimten i ögat) Fast jag tror det blir svårt att dö av den där lilla skvätten likör som är kvar faktsikt, kanske får fortsätta leva ändå.
 
Elvis: Äääh det är lugnt, jag har mer sprit i skafferiet om du behöver!
 
Micaela: ....
 
Elvis: Ja?
 
Micaela: Tack för din stöttning.. Tror jag?
 
Elvis: Varsågod!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0