Tvätt.

Idag ska jag in i tvättstugan en sväng. sen sätta mig på tunnelbanan i 25 minuter för att möta upp Samira, då ska jag ge henne tvätgstugenycklarna för att hon ska åka hem och fortsätta tvätten medans jag stannar i stan en liten stund.
Fattar ni hur bäddat för katastrof det här är!? I mitt huvud så glömmer jag att ge henne nycklarna, så när hon kommer hem så ninjasparkar hon in tvättstugedörren och i rent adrenalin så sliter hon upp tvättmaskinsluckorna så det sprutar vatten, skruvar och tvätt överallt. Då skulle inte ens hennes blonda lockar och oskyldiga uppsyn kunna hjälpa oss.

Håll tummarna för att jag kommer ihåg att ge henne nycklarna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0