Flyttkaos.


Japp, imorgon börjar vi flytta! Alla kartonger och grejer imorgon och sen alla möbler på tisdag. Ska bli skönt att få det överstökat, och vårt nya hem är så underbart fint.

Lyckats sälja min loftsäng nu också, det ska bli så skönt att ha plats för en riktig säng i nya lägenheten. Speciellt med tanke på att skruva isär loftsängsskiten var bland det värsta jag någonsin gjort, haha.
Ikea upplyste om att ribb-bottnen inte går att ta isär så en stor fyrkant på 200x140cm var tvunget att fortsätta vara helt intakt. Bara det var jobbigt, applicera sedan en minilägenhet och glasrutor och glasväggar överallt runt sängen. Det var inte lätt att få bort benen, se till så inget ramlade in i en ruta och hålla upp sängbotten samtidigt. Jag är bara glad att jag och Samira överlevde det hela, haha.

Nu är det kartonger och saker överallt i lägenheten, enda platsen utan saker är just nu Samiras säng, så nu kör vi pizza-picknick där. Sämre kan man ha det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0