Lyckad.

Vissa dagar är jag lite mer smidig än andra, det är kul.
 
Daniel brukar retas genom att låtsas ha vatten i munnen som han ska spotta ut på mig, and believe me, han är en jävla mästare på att låtsas ha vatten i munnen, jag går på det varje gång.
Därav kom jag på den briljanta idéen att retas tillbaka, att faktsikt ha pyttelite vatten i munnen och spotta ut det på hans bara bröstkorg. Fnissig och dann tog jag en liten gnutta vatten i munnen i köket och väntade utanför toalettdörren tills han skulle komma ut. Efter en stund så kommer han ut och jag böjer mig fram mot honom och låter vattnet sippra ur min mun, ut på det manligt ludna bröstet. När jag sedan tar bort mitt ansikte från honom ondskefullt skrattande så inser jag att flera minuter med väldigt lite vatten i munnen inte är så idealiskt, allt har förvandlats till en tjock salivsörja som strängar sig mellan min mun och hans bröstkorg. Mysigt.
 
En stund senare så säger han att mitt linne inte går att dra ner på ett visst vis, "Johoru", ropar jag och drar ner linnet på just det viset. Om linnet ger ifrån sig ett jättebrak och spricker i sömmen? Eeeh, nej?... Absolut inte..
 
Jag är både mogen och smidig, highfive på den!


Kommentarer
Daniel

:D :D :D

2013-04-22 @ 10:23:21
URL: http://blogg.danielwerner.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0