Man kan inte vara på topp jämt. Det är tydligt det.

Samira: Har du ens sett vad jag gjort i köket?
Micaela: Eeeehh.. Ja, jo?..
Samira: Har du ju inte alls! Gå och kolla nu!
Micaela: Ja.. Titta..
Samira: Fy fan vad dålig du är, du ser ju inte ens! Det är ju som att bo ihop med en ouppmärksam kille.
Micaela: Nää! Jag ser ju!
Samira: Vadå för nåt?
Micaela: Tja... Du har ställt upp ett diskställ här! Och hängt upp en massa fina grejer?
Samira: "En massa fina grejer"!? Jag har fan köpt en murgröna och jävlats som fan för att klä in de där rören vi har i köket, och du säger att jag hängt upp "en massa fina grejer"!?!?! Så jävla otacksam!
Micaela: Jaaa, titta! Vilken fin murgröna, den såg jag inte ens!
Samira: Vad var det då för "fina grejer" du syftade på?
Micaela: Eeehh... De där handdukarna och förklädet du hängt upp... Okej, du har rätt. Jag är som en ouppmärksam kille.
Samira: Nä, du är bara sämst i allmänhet.
 

Det fina Samira gjort.
 
 

Det "fina" jag såg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0