Nakenchock!


Vad jag gjort? flyttat såklart, vad annars? Ser inte alla ut såhär efter en flytt?

I övrigt så är det så vansinnigt skönt att flytten är klar nu! Har varit alldeles för mycket den senaste månaden med teaterpremiär och en panikflytt mitt i allt. Sista månadens bloggande har inte varit mycket att hänga i granen, jag vet.
Men nu ni, nu längtar jag tillbaka! Så fort jag får igång dator och internet i nya lägenheten kommer det bli bättre och mer givande bloggning.

Nu är vi inte heller längre sambos på 18-kvadrat, så tänker vi ta tillfället i akt att göra förändringar här med bloggen (om inte annat för att min pojkvän ska sluta tjata hål i huvudet på mig om att han vill göra en bra blogg åt mig..) . Det kommer hända grejer senni, stay tuned!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0